هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

عکس دیده نشده از صورت بدون آرایش هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر 37 ساله کشورمان عکسی از صورت بدون گریم و آرایش خود را در اینستاگرام هانیه توسلی منتشر کرد.

 

عکس صورت بدون آرایش هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر کشورمان 37 ساله شد.

هانیه توسلی در 14 خرداد 1358 در همدان بدنیا آمده است.

این بازیگر 37 ساله با انتشار عکس و متنی به مناسبت روز تولدش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

*****

ممنونم از همتون که تولدم رو تبریک گفتین.
امروز سى و هفت ساله شدم و خوشحالم. زندگى پیش مى ره و کلى بالا پایین داره.

این روزها حالم خیلى خوبه.خیلى زیاد. کلى خوشبختم و خدا رو شکر مى کنم باهمه ى وجودم.
هنوز مثل همیشه یه کم آشفته و تنبلم. ولى درونم آرومه و عاشق لحظه لحظه هاى زندگیمم.
انگار درس زندگى رو گرفتم ازش.کلید اصلى رشد کردن و عشق ورزیدنه. و این چیزیه که هرگز متوقف نمى شه.

رشد از درون شروع مى شه.آگاهى و درک کردن و شناختن خودمون از درون.
کلى عیب و ایراد دارم ولى بهش آگاهم.کمتر از قبل کتاب مى خونم و این چیزیه که امسال باید درستش کنم به اضافه ى کلى کار دیگه که باید انجام بدم.
حالم خوبه و هارمونى زندگیم کوکه.دوروبرى هام آدم حسابین.
بزرگ شدم و خدا رو شکر بابت عشقى که بهم داده، که همه چیز از اونه و ما هیچ هیچیم.
باز هم ممنون از همتون که همیشه مهربون بودین و لطف داشتین به من.

چهارده خرداد نود و پنج.
پى نوشت:عکس از همون سرى دست و صورت شسته هاست!

 

عکس بدون آرایش هانیه توسلی

عکس دیده نشده از صورت بدون آرایش هانیه توسلی

نظرات (۱)

سلام  خانم توسلی عزیز
حرف های که در پشت سر شما میزنن برایم اهمیتی ندارد راستش و الان هم اینجا نیانده ام تا یک نظر بدم دلم را خوش کنم که منهم این را گفته باشم امدم بگویم که میخواهم معامله کنم معامله ای که در نظرم پر سود است اگر نظرتان جلب شد به من جواب بدهید چون برایم مهم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی