هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

پیوندها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هانیه توسلی مهمان برنامه 35 آنلاین از دلیلی ازدواج  نکردنش گفت

هانیه توسلی از 17 سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال 1378 برای تحصیل در رشته  نمایشنامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد. او علاقه مند به عکاسی و نقاشی است و فیلم هایی که به نقل از خودش بر او خیلی تاثیر گذاشته است و او را علاقه مند به بازیگری کرده است.

«35 آنلاین» نام برنامه ای اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی است که در تازه ترین قسمت خود میزبان هانیه توسلیبازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر بود.

هانیه توسلی با حضور در برنامه «35 آنلاین» از دستمزد خود، پیشنهاداتش برای علاقه مندان به حضور در عرصه بازیگری، علاقه مند شدنش به سینما با «هامون»، قبول نداشتن بازی خود، علاقه اش به سوسن تسلیمی، لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی و دلیل مجرد بودنش گفت.

پایگاه خبری فیلم نت نیوز، پیش نمایشی چهار دقیقه ای از گفت و گوی فریدون جیرانی و هانیه توسلی را روی سایت خود منتشر کرده است.

در ابتدای این پیش نمایش، هانیه توسلی در پاسخ به فریدون جیرانی که از او در مورد دستمزد بازیگران پرسید گفت:«من  خودم هیچ وقت دستمزد زیادی نداشته ام و به نسبت چیزهایی که شنیده ام فکر می کنم دستمزدم همیشه در حد متوسط بوده است. گاهی اوقات بازیگری باعث فروش میلیاردی یک فیلم می شود و ممکن است حقش باشد که دستمزد میلیاردی هم بگیرد.»

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی و مجرد ماندن هانیه توسلی چیست؟

هانیه توسلی از بازیگران مجرد کشورمان