هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

شادمهر عقیلی

فعالیت‌های هنری

شروع کار در صدا سیما و انتشار آلبوم اول

او از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز مشکل داشتند. به‌عنوان اولین کار «معبود» و سپس «فصل آشنایی» را اجرا کرد و بعد از آن آلبوم بهار من اولین کاست او بود. بهار من آلبوم بدون کلامی شامل ترانه‌های قدیمی مانند «گل گندم» و «بهار من»، «جان مریم» و… بود که شادمهر تنظیم و نوازندگی پیانو، گیتار و ویلون را در آن به عهده داشت. او در آلبومی به نام «فصل آشنایی» که کارهای دیگر خوانندگان پاپ آن روزگاران در ایران، هم در آن جای داشت سه آهنگ به نام‌های «باغ زندگی» به همراهی علیرضا عصار«معبود» و «فصل آشنایی» را ارائه کرد. سپس در آلبومی به نام «نازنین» باز هم به همراهی دیگر خوانندگان، دو آهنگ «قفس» و «تا بی‌نهایت شب» را ارائه کرد.

  • ۰
  • ۰

یوسف تیموری را در کنار همسر تایلندی و پسر دو رگه اش مشاهده می کنید.

همسر یوسف تیموری

یوسف تیموری با دختری تایلندی ازدواج کرد که خیلی ها از این ازدواج متعجب شدند. اما یوسف تیموری در مورد ازدواجش با یک خانم خارجی گفت : برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند!